HALADA a LiaHALADA (2004–10)
Má spolupráce se společností Halada Jewellery byla pro mne velmi zajímavou zkušeností. Přesto, že základní
logo firmy vzniklo jako redesign, logo prodejní značky LiaHALADA (pro nejvyšší segment trhu) vzniklo již nově.
Po něm klasicky vznikly merkantilní tiskoviny a vzápětí i reklamní komunikace – zejména printy. Styl této komunikace
byl založen hlavně na precizních vizuálech s jasným grafickým řešením loga a kontaktů, přitom ale dostatečně
variabilním co do vertikálního umístění. Slogan, pokud byl použit, byl spíše decentním textovým doplňkem, než
nápadným výkřikem. Pro firmu jsem řešil kompletní kreativní servis, později i s tiskovou produkcí. V rámci tohoto
kreativního servisu jsem navrhoval prakticky vše od vizitek přes printy, direct-maily a věrnostní karty, certifikáty
k drahým kamenům až po novoročenky. Několik ukázek z této cca šestileté spolupráce zde publikuji včetně náhledu
stránek manuálu a dvou ukázek již nerealizovaného konceptu printů zamýšleného pro rok 2010 (prsteny
Niessing — tiché napětí).